|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2015-03-02, 02:43 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Screenshot_Uzkorozchodka
Hej
Jag avsatte en avsevärd tid att hämta hem alla filer till denna "lilla" rutt En kilometer lång rutt..... Men den var ju mycket vacker. Björkarna tycker jag var fantastiska, något för dig Totte... Men tyvärr så kunde jag inte få igång något lok :-( Trots att jag var inne i cabben och mixtrade, så att jag kunde röra reglagen, men tåget rörde sig inte.Se dom gula pilarna på bild 1 Jag flög i editorn, det var då jag såg hur kort rutten var !
2015-03-02, 04:19 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
INGEN glädje
Jag förstår inte varför ingen kunde kläckt ur sig att rutten bara var en kilometer lång och att loken inte går att köra, så hade man sparat sig en himla massa timmar, till INGEN glädje
2015-03-02, 05:09 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Visst är björkarna fina.
Du måste starta motorn med grön knapp med nyckelsymbol. Klicka!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-03-02 klockan 11:32. |
2015-03-02, 17:20 | #4 |
Hedersmedlem
|
Nu har jag installerat rutten. Blev faktiskt snopen, vet ej hur man startar motorn. Knepigt med språket.
Hoppas nå´n kan lista ut hur.... |
2015-03-02, 19:27 | #5 |
Medlem
|
Min Railworks startar inte ens och det helt plötsligt. har startat om till ingen nytta.....
Efter tre timmars felsökning och lusläsning på Goggle så hittade jag 'felet'. Starta om Steam som Administrator och allt fungerar.....
M v h /Pursche Senast redigerad av Pursche den 2015-03-03 klockan 06:41. |
2015-03-02, 19:59 | #6 |
Hedersmedlem
|
Ojdå, va knepigt! Då ska jag inte använda CZ-Assets.
|