|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2015-06-19, 19:06 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2014
|
Nyinköpt lok på rean
Hejsan! Köpte idag BR232 "Ludmilla" (se bild nedan) på steam-rean för bara TRETTON kronor (ja, ni läste rätt). Loket uppfyllde mina förväntningar plus lite till. Det är ett väldigt kaxigt lok (på ett bra sätt) som drar väldigt tunga tåg utan anmärkningsvärda problem. Det kommer i tre färgsättningar som är DB:s, Railions och DR:s (dock med DB-logga). SiFa:n funkar och det enda minuset jag kan komma på är att PZB:n inte verkar gå att sätta igång men fördelarna väger tyngre än nackdelarna.
Jag funderade också på att köpa BR 266 (T66 på svenska) men tvekade lite på den. Är det någon som har erfarenhet av den och kan recensera den?
2015-06-19, 19:07 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2014
|
Bilden också ja
Här kommer bilden på Ludmilla
2015-06-20, 19:24 | #3 |
Medlem
|
Om du har kört Class 66 (UKs original, som BR 266 och T66 baseras ifrån), så är det och T66 väldigt lika, förutom att UKs varianter har AWS och BR266 har PZB. Dessa lok fungerar rätt hyffsat!
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2015-06-20, 20:31 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2015
|
Såg det så jag gick direkt och köpte det! Och har detta lok fast som en ROCO modell. Är rätt nöjd faktiskt.
Senast redigerad av AlexSuperHD den 2015-06-20 klockan 20:54. |