![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Va tyst forumet är. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Håller med och det är synd. Jag håller koll på tågsimmen, men var länge sen jag körde nått. Har blivit mer och mer spelande på PS5an....tyvärr.
Undra hur många som fortfarande med/inom tågsim idag? Bygger? Kör?
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag tror att så fort inte går att ladda upp bilder, svalnade intresset av forumet.
Jag har ingen möjlighet att ladda upp bilder. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Här körs det fortvarande och gläds av dom som kommer med uppdateringar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Det spelas en hel del tågsim, har nyligen upptäckt Discord, tydligen är det där ungdomarna hänger (och det är väl egentligen inte så konstigt, går det ens att registrera sig på forumet om man inte är en bot?).
Men de är inte längre de traditionella tågsimmarna som gäller, mycket verkar vara Roblox och Minecraft med diverse mods. I Thomas P Discord delas ofta bilder på diverse tågsim och 3D-modeller (till Roblox/Minecraft), men de flesta kör bara tåg. Forumet är absolut dött, men bilduppladdningen går att lösa enkelt om viljan finns hos oss. Finns en hel del gratistjänster där ute, tyvärr kan de sluta fungera efter några år, men de fungerar oftast bra för stunden och närmsta tiden. Själv kör jag med eget webbhotell, men det är för att jag har en annan hemsida.
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Har startat en discord nyligen i ett försök att återuppliva "forumet".
Alla är välkomna! https://discord.gg/ehyxAvSNDX