![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
HEI !!
jeg har begymt å forberede meg til å lage mitt eget lille tågselskap til MSTS. Det har fått navnet Tåg Ekspressen. Selskapet har køpt inn 3 rc6 lok , 1 el16 lok og 1 rc1 lok. Det jeg plages med nå er å male om lokene og vognene. Vi har køpt inn en del svenske og norske vogner også. Vi skal satse på persontrafikken så får vi se om vi begyner med gods senere. Er det noen som vill sammarbeide med meg om dette så kanb dere maile meg eller skrive her :-) håper på at noen blir med , hilsen Jørn Jørn Rondestvedt |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
e mail adressen min som står her er feil , så dere må skrive her
Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Ja fast borde inte den här tråden ligga i Virtuella Tågbolag och inte
i Ommålningar? PS. Skulle gärna vilja vara med i ditt bolag så fort jag får tillbaka skivan av en kompis.DS Mvh Mohammad Mafiha Gävle, Sätra |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
oki !! bare si i fra når du er klar til å starte !!!
Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
hvordan skiva ??
Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Min kompis råka förstöra den så det blir inget på ett tag.
Han ska köpa en ny skiva, men vet ej när. Mvh Mohammad Gävle, Sätra |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
HEI !
tåg ekspressen har byttet navn. Vi har nå navnet TÅGET AB. Vi er nå 2 stykker i ledelsen på tåget ab og ønsker fler. Vi søker nå lokførere , så mange som mulig + tåg ledere. vi har planer om å kjøpe inn panorama vogner fra TKAB , så derfor søker vi også folk med erfaring med resturant. er du interessert så ta kontakt med jørn på mail lokdi3@hotmail.com håper på så mange som mulig Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
HEI IGJEN !
Toget as har nå kjøpt en masse nytt matriell fra NSB og Sj Vi har kjøpt følgene lok parken : vogn parken : 9 rc6 lok 9 bc2 2 el-16 lok 10 a7 1 el-14 lok 8 b7 2 di3 lok 3 WLAB2 1 da lok (flere etter vert) 2 WLB 2 x2000 2 bm92 1 bm68 vi har også tenkt og kjøpe et Ma lok av TGOJ og 3 panorama vagnar når de lamnas ut for nedladning. Vi har tenkt å kjøpe 2 t44 og et fabrik nytt rc7 lok. men vi trenger flere lokførere. er du intresserad at kjøre for oss i tåget ab/toget as,så ta kontakt med jørn på mail lokdi3@hotmail.com Vi skal begyne å kjøre på den norske flåmsbana og LLJ når de lamnes til nedladning. Vi har tenkt og selge el-14 loket og kjøpe inn et rc2 av green cargo. di3 lokene skal bare brukes som reserve lok eller hvis strømmen i kjøre ledningene er borte. håper du vil kjøre for oss i Toget as/Tåget ab. ta kontakt med lokdi3@hotmail.com Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#9 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Det skulle helt klart komma många lokförare om ni gjorde några aktiviteter och visade bilder från dem! ![]() ![]() Det är vad jag rekommenderar för då blir även jag medlem! ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
ja det skjønner jeg, men jeg vet ikke hvordan jeg viser bilder hær + at jeg ikke har malad om lokene enda.
Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#11 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
1. Klicka på "Upload an image attachment"! 2. Klicka på Bläddra. 3. Leta upp bilden som du ska lägga upp. 4. Markera bilden och klicka på öppna. 5. Klicka på skicka fråga och glöm inte att läsa reglerna för hur stora bilder får vara etc! ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
jeg skal prøve, men tror ikke jeg klarer det.
jeg har jo ikke malad om lokene og vognene enda. Jørn Rondestvedt |
![]() |