|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Hej!
Som sagt så blir mina saker väldigt små mot vad de borde va!?[V] Detta trots att jag ställt in Meters på program preferences...[B)] Snälla hjälp...[8] Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Kanske lite dålig info om exakt vad problemet är
.Men en tanke är ju underlaget du använde (ritningar och dyl.) är dom i meter ???. Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
|
Jag vet inget mer än att jag har METER inställt på program preferences och att jag inte använder ritningar som "backdrops"!
![]() Ska saker verkligen vara så små???[B)] Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Kan du inte visa vad det är du menar (posta bild) !!, blir lite svårt att hjälpa dig annars
.Annars ...har du hämtat hem uppdateringen till version 1.1 från Abacus sida ??. Om inte ..gör det ![]() Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
|
|
|
|
#5 | |
|
Moderator
|
Citat:
Kom på felet men tack ändå! Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
|
|
|
![]() |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| SWEMOD U-make tråden. | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 107 | 2005-06-14 16:05 |