![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
Hej!
Jag har varit uppe och flugit lite och tog några skärmdumpar vid landning på Heathrow bana 27L som tyckte kunde vara kul att dela med mig av. ![]() Lite för hög fart, men det ska nog gå... En 747:a och en annan mindre Boeing står och väntar på att jag ska landa. ![]() Inte långt kvar nu! ![]() Touchdown, och det med besked! Lägg märke till röken från däcken. Tur att dessa kärror är ganska förlåtande. De som inte satt ner i sina säten redan gör det garanterat nu! ![]() ![]() Full revers och så står vi på bromsen. Till slut så kommer man ner i lagom fart för att taxa till gaten. ![]() ![]() Snyggt och prydligt uppställd jämte några andra 747 ![]() Tack för mig. ![]() //Bowmore |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ahhhhh, fina bilder, på ett av världens finaste flygplan...
Fortsätt så ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() Högste hönset på UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Kan bara instämma mes Dson snygg inflygning [
![]() ![]() ![]() PS.Du Bowmore vet du om man lägga in "Custom plan" som datorn flyger runt med.DS M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jättesnygga bilder Bowmore
![]() Jag kan bidra med några bilder när jag landar med BAe 146-200 på Bromma flygplats. ![]() 1. Inflygning mot Bromma flygplats bana 30. DN-skrapan på Kungsholmen syns nedan. ![]() 2. Sthlm city... ![]() 3. Befinner mig ovanför Traneberg, ungefär över huset där jag bor. ![]() 4. Nästan så man "touchar" i industribyggnadernas tak. ![]() 5. Touchdown. ![]() 6. Taxar till gate 11. ![]() 7. Thats it. Ps. Scenery med Sthlm och Bromma flygplats är payware, likadant med BAe:ns flygkropp. Panelen är freeware. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Nybörjare
Reg.datum: Jul 2004
|
![]() Citat:
Var hittade du flygplanet. Jag tycker du ska ladda ner från simviation.com det är gratis där att ladda ner plan till flight simulator 2004. Det finns tex Malmö aviation:s BAe 146-200 och alla SAS planen och mycket mer. Senast redigerad av marcus_spelman den 2006-01-06 klockan 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Payware = Sånt som kostar pengar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Tar och livar upp denna tråd lite...
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Verkligen fina bilder Nicke
![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Fina bilder Tjalle, på bild 2 ser det nästan ut som du åker på marken[
![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() Högste hönset på UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
Och här kommer några från mig nu!
![]() 1. BAe taxar ut till startbanan på Gardermonens flygplats 2. Är på ca 10.000 ft när en en Boeing 737 passerar under oss lite nära kanske... 3. Bromma flygplats rakt fram går in för landning 4. Nu är man snart nere på fast mark igen 5. Då va man nere och nu i med bromsen 6. Och nu framme vid gaten bredvid en Dash 8 M.V.H Nicke! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Hur kan ni komma in så pass bra till flygplatserna och landa...jag kan liksom inte det över huvudtaget.
//Mixerboy |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Practice, practice, practice.. och lite ILS och annat smått å gott!
//Peter |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() På mina bilder ovan så har jag aktiverat Approach i autopiloten, så då kan jag luta mig bakåt å ta en kopp kaffe medan planet landar av sig självt (får bara kolla hastigheten då BAe:n inte har någon automatisk farthållare). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
Hej på er!
Kul att bilderna uppskattades! ![]() ![]() ![]() Planet ifråga är freeware från Project Open Sky. http://www.projectopensky.com Nicke_123: Jag har ingen kunskap om "Custom plan", men jag jag ska kika på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Så snygga bilder och så bra grafik... Även att den kan landa i Sverige
![]() Tänkte köpa det snarast ![]() (Så kanske ni kan se bättre skärmdumper ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Crippan den 2005-04-24 klockan 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 16:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 20:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 20:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 10:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 21:47 |