![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Vet att det funnits en sådan här tråd för ett tag sen nu som spårade ur ganska rejält..
Hoppas denna ej ska göra de.. Men nu till saken.. Jag undrar hur ni alla ser ut här man kanske springer på någon här någon gång och då kan det vara kul att utbyta något ord kanske.. Något sånt här ser jag iallafall ut ![]() ![]() ![]() //MVH John http://prymi.net Att tala innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
www.gregand.dk, under "Hvem er jeg"
![]() Gregand Team Train-sim.dk www.train-sim.dk "The Place for danish trains" |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() ![]() Tja, här är jag ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Dom här togs för ungefär två år sedan...
![]() Tjena, ska du hänga med på en åktur? ![]() ![]() Mig i ett Litt.B #1371 i Falun, sommaren 2001. Anna Siirtola tog fotona. En riktig lokförare berömmde mig för att jag visste att man skulle hålla i bromsen och ångregulatorn när man kör och för att jag visade hur eldaren skyfflar från höger. "Precis så gör man när man eldar!" sa han. ![]() Jag är mig lik än idag, fast med mycket mera skägg och hår![:0] (Ni får gärna använda nummerskylten i era repaints bara ni frågar mig först. ![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
En bild på mig.. lätt att gissa när och var
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]() ja här är väl några bilder som borde föreställa mig. Ursäkta kvalitèn men de var de ända bilder jag har på mig själv insatt på datorn. ![]() /Johan |
![]() |
![]() |
#8 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Cykel: Du är skrämmande lik han på tv som är med i Care of segemhyr! ![]() Inte så att vi har en filmskådis på forumet! ![]() Kanske lägger upp en på mig själv. Men jag är ändå så ful så ni får skräckslag! ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Nej då vr98olli..
Jag har nästan glömmt bort hur du ser ut. Posta en bild, inget att skämmas för! MvH. Mson ![]() http://www.tagbilder.com |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Här kommer ett par bilder på mig, den första är första dagen med min nya Canon PowerShot A60-kamera och jag står och koncentrerar mig på att fånga södergående X 2000 mot Malmö och Köpenhamn, hehe.
![]() ![]() ![]() Den andra, är när jag och Mson sitter på X 2000 mot Linköping. Den bilden är tagen någon månad tidigare än den första. Vet inte om jag tycker om bilderna, men men. ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
*Host vilken kvalite*
![]() Tagen från pappas webbkamera! Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]() Här e jag i 2897:s hytt, Solsidan, 8/12 i år Jonas M. Bobjörk BTAB, Operatör, Åskogsbanan Använd helst vårt adekvata inhemska vokabulär http://www.bobjork.se/download/msts/ |
![]() |