![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej!
När jag startar UTC då heltplötsligt blir det jätte dålig ljud kvalité??? Sen när jag startar en rutt och jag ska börja köra då blir tåget jag kör svart och buckligt och konstigt ? Varför blir det så här och kan man ändra på det?? är tacksam för svar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ingen som har lust att svara och kanske vet?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ändra i performance settings. Sätt upp "Train poly count" till max så borde inte loket bli svart iaf.
Vad har du för grafikkort? Ljudproblemen har jag ingen direkt lösning på mer än att du bör försöka ha senaste drivrutinerna till ditt ljudkort. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Mitt grafikkort är Radeon 9000 64 Mb sen DirektX 9b har cirka 20-25 Fps i UTC så det funkar bra förutom ljudet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med ljud/högtalare | Dson | Off-topic | 4 | 2004-05-29 09:57 |
Problem med nytt ljudkort & 5.1 högtalare =( | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2004-03-06 13:43 |
Spela upp flera ljud i Windows 98? | Trigger | Off-topic | 2 | 2004-01-10 20:46 |
Problem med Northern Denmark | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-10-03 19:22 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |