|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2004-03-04, 18:32 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
Finns det någon kunnig som kan ge tips.
Varför fungerar Trainzsimulatorn så uruselt dåligt.När man kör ett tåg som fanns med i simulatorn, så hackar den sig fram och ibland låser din sig helt. Då måste jag bryta med Ctrl, alt samt delete.Kan någon ge mig ett tips hur jag åtgärdar detta, samt betr nerladdningar av olika lok,motorvagnar osv. Nerladdningarna fungerar utomordentligt bra till skrivbordet men inte längre.Jag tycker att när jag laddar ner ett objekt, så borde det komma in i simulatorn, och inte i skrivbordet.Vore väldigt tacksam om någon kan hjälpa mig att lösa dessa problem.
Mvh: bjrn |
|
2004-03-04, 18:37 | #2 |
Medlem
|
1: Vad har du för pretsnda på din dator (vilken processor, grafikkortet, ram minne mm)?
2: Du måste instalera det nu nedladdat Inget illa menat, hur man instalerar saker i TRS2004 får Fredrik eller annan "TRSare" förklara MVH Daniel VD för UBOPGE |
2004-03-04, 18:38 | #3 |
STW-member
|
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Elos, någon som vet om den finns. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-07-30 22:09 |
finns någon väl säo kunnig person för att... | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 16 | 2004-05-13 00:38 |
Finns det någon kunnig som kan ge tips. | bjrn | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-03-07 12:37 |
Finns det någon Graf för danmark? | Dson | Off-topic | 4 | 2003-04-25 10:42 |
Finns det någon fin rutt där man kan köra länge? | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-02-24 12:09 |