![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej !
Har som nybörjare testat att ge lokförarna på BHJ lite arbetsuppgifter och undrar nu följande: Jag kan lasta timmer automatiskt men ej lasta av det automatiskt vid sågen Jag kan lasta flis automatiskt men ej lasta av automatiskt vid bruket Jag kan varken lasta eller lasta av papper automatiskt vid bruket resp. Bergaryds sped. Jag kan lasta virke automatiskt vid sågen, men ej lasta av automatiskt vid Bergaryds trä. Jag kan lasta torv automatiskt, men ej lasta av automatiskt vid Bergaryds torv. Tomma torvcontainers vållar inga problem. Vid de tillfällen som jag inte kan utföra arbetsuppgifter automatiskt får jag ingen radiobekräftelse på att ordern är uppfattad. Dessutom undrar jag hur man lägger i bromsar på de vagnar man kopplar loss. Det är inte lätt att växla flisvagnar i Årsta Bruk med lutande bangård ![]() Annars har det sagts förut och tål att sägas igen. Det här spelet är helt underbart och jag tackar samtidigt alla er på detta forum som hjälper oss nybörjare. //Stefläkt |
![]() |
![]() |