![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hej!
Vilken är eran favoritmat respektive vilken mat hatar ni? Själv tycker jag nog att hamburgare och pizza är gott, vad jag hatar är vet jag inte riktigt nu![:I] Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Gillar:
1. Hamburgare 2. Pizza 3. Pannkakor Hatar: Gröt Fiskgratäng MvH. Mson ![]() http://tagbilder.no-ip.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det måste vara Dovhjort, en god sås och en härlig potatisgratäng!
Annars så är juh grillad lax ruskigt gott de me![ ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
hmm... vad ska man säga...
Min e lugnt [b]Kycklingspett me ris! ![]() mvh Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
På toppen så har vi(ja har annorlunda smak
![]() ![]() ![]() I bottnen så nämde nyss Janne något som är helt sant, njure lever och annat kropsligt(förutom kött) är inte min favoritmat kan jag säga! + Svamp då som jag inte tål! ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hur man man komma och säga att hamburgare och pizza är favoritmaten? Nej ska det vara något så kan vi ju ta t.ex lammkotletter med någon god rödvinsås... mmmm
![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Pasta Alfredo är min definitiva favvo och på hatkontot står gröt, broccoli och brysselkål.
Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Finns så himla mycket gott..
Men hjortfile med massa god skaer till de e fina saker de ![]() Det jag absolut inte gillar är inälvsrättaer av alla slag.. //MVH John ![]() Glöm inte att bidra med en bild till månadens bild eller rösta fram en vinnare!! http://prymi.net/bildpoll |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Min favoritmat är
1.Pannkaka 2.Plättar med vaniljsocker i. 3.Paltbröd med fläsk MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]() Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Om man inte ska hålla sig till "Skräpmaten", så är väl Pasta inte dumt, makaroner med köttbullar, helst stuvade[
![]() ![]() ![]() Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |