![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Denna bild från BHJ kanske inte har världens bästa kvalitet, men med den vill jag i alla fall hälsa alla kära forummedlemmar en riktigt Trevlig Helg! ![]() Kommentarer om bilden mottages tacksamt! ![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Trevlig och anorlunda bild
![]() Önskar dig också en trevlig helg[8D] |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Eftersom jag gillar järnvägsövergångar så tyckte jag att det var lämpligt att ta en bild därifrån.
![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Joel,
Jag tycker bilden är verkligt rolig och bra - men tekniskt....!!?? Kameran, som du använder, tillhör väl knappast topparna. Men någon (en tjej) skrev på tal om sin digikamera: "Min kamera gav suddiga och oskarpa bilder så jag la' undan den. Men sedan kom jag på att det där kan jag kanske utnyttja 'konstnärligt' och plockade fram den igen." Och så visade hon några bilder - knappast skarpa men riktig kul att titta på. Så är det med din bild också - läcker! //wilburt [8D] Dogs are never inhuman.. Ho, Ho !!! Jag berättade för en mig närstående, att jag på Tradera handlat en penkamera som komplement till min aningen otympliga Olympus. 'Skitkamera' var kommentaren. Jag visade honom Joels bild och berättade att Joel använde samma kamera. Och min närstående (lillebror, så han är fridlyst - annars blir jag arvlös!) skrev ovanstående rader; mig ovetandes. Ingen kommer att tro dig, var dagens kommentar från skitstöveln, så jag får väl inta' platsen vid skampålen. wilburt [:I][:I][ ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Bidrar även jag med en bild:
Även denna från BHJ (även om den är något ombyggd ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() Bilden är en skärmdump, och inget annat. Men jag håller med dig - hade bilden varit ett riktigt foto, hade det varit en ruskigt dålig kamera! ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Mvh Mikael R / http://ringmarck.fateback.com ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trevlig sommar! | Pson | Off-topic | 1 | 2003-06-13 15:59 |
Trevlig resa tåg 550 inatt. | Pson | Off-topic | 9 | 2003-02-10 21:38 |
Trevlig liten sak(bilder från min rutt) | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-01-19 16:47 |