|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2004-06-07, 13:09 | #1 |
Member
|
Downloads till Trs 2004
Hej alla glada tåg och spårvagns folk.
När man går igenom lite här i forumet så hittar man lite här och där länkar som man kan ladda ner tåg m.m till trainz men tittar man bland länkarna så är det bara till MSTS tyvärr. Skulle inte någon vänlig människa kunna göra en länksamling till sidor där man kan ladda ner tåg, rutter, scenarior m.m till trainz? Sen undrar jag om någon vet någon sida där man kan ladda ner spårvagnar och rutter + scenarior för Trainz. Jag har nämnligen mitt MSTS utlånad och får nog inte hem den på ett tag. Jag hade även äran att få träffa Kenny i Malmköping för några dagar sen och det var ett väldigt trevligt möte, såg min nya leksak då som jag bara skall köpa in "raildrivern", tänkte skicka mail till nordicsoftsales och be dem att de tar in den för försäljning. Hoppas att ni har det bra alla och må solen lysa över er i sommar /Fredrik aktiv på DjurgårdsLinjen i Stockholm nice guy |
|
2004-06-07, 15:26 | #2 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
Hej.
Varför inte kolla på http://www.auran.com/TRS2004/DLS.php Du behöver bara registrera ditt trainz för att komma åt en hel massa saker till Trainz hos Auran. Kolla även in http://msts.e-buzz.net/stw /Lars |
2004-06-07, 15:42 | #3 |
Member
|
Jag har redan gjort det.
Jag tycker att på Auran är det väldigt rörigt att hitta och se vad det är för något sen så är jag mer ute efter svenska tåg och olika banor och det hittar jag inget hos Auran tyvärr. nice guy |
2004-06-07, 16:18 | #4 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Tjabba Fredrik/Snobben!
Kul att du kom till Malmköping, om det sen är någon ära att träffa mig förbjuder mig min anspråklöshet att kommentera[:I][:I] En bra början är ju den CD som STW och NordiSoftsales producerat. Vi visade ju ModulaCity i Malmköping och om inte annat innehåller ju den mycket som man kan använda vidare på en egen bana. Det har varit några som försökt att göra ett nedladdningsindex men problemet är ju att det kommer så mycket nytt varje dag att dom har givit upp[8D][8D]. Sen verkar det vara så att av 10 byggprojekt som startas blir bara 1 färdigt och av dom blir knappt hälften "bra". Jag vet att det är flera svenska spårvagnar på gång men innan dom är färdiga vill jag inte nämna något. Sannolikheten är ju 90% att det inte blir något /Kenny Kenny |
2004-06-08, 02:13 | #5 |
Member
|
Hallå Kenny.
Självklart att man kom till Malmköping, jag är juh en gammal norrköpingsbo så den dagen ville jag inte missa. Jag har både de skivor som du hade med dig i Malmköping och nu vet jag juh att man kan köpa module city så det skalll göras omgående Måste även tillägga till alla som jobbar och fixar med både rutter och vagnar att ni gör ett suveränt jobb, jag kan ingeting om detta men hoppas att jag någon dag lär mig så att jag kan ge er något tillbaks. Tyvärr sitter man och hoppar på stolen när man läser att folk jobbar med spårvägen i Norrköping och Göteborg, jag tror att min födelsedagslista eller julklappslista blir lång i år Men kom ihåg alla att ni gör ett jättebra jobb och jag är tacksam för alla minuter ni lägger ner. nice guy |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
TRS 2004 till salu | Joel | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2004-03-16 16:37 |
TRS 2004 till salu | hstenow | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-01-04 13:08 |
Länk till screenshots (nya) från TRS 2004 | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 19 | 2003-11-19 14:14 |
Flygplatser sökes till FS 2004 | Nicke_123 | Off-topic | 9 | 2003-11-12 15:59 |
Vilken sida hämtar ni downloads till Trainz!! | vfp420b | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-09-25 20:21 |