![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Senaste veckan har jag och Pson jobbat hårt med TKAB Paketet för att få färdigt det.. Alla Pass80 vagnar som TKAB har haft kommer följa med.. D v s: A7, B2, BC4, BF4, R4, S12, WL4, WL6.. Alla vagnar är färdigmålade.. Det återstår bara några detaljer och lite omdöpningar.. Men under tiden så postar jag en bild på WL4.. Loggon ska lite mer åt vänster!
![]() EDIT: Bomben: ![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Ruskigt fint Tim och Pson
![]() Hoppas på att ni släpper vagnarna snart ![]() EDIT: Då tackar jag Micke och Joel oxå för dessa underbara vagnar ![]() ![]() Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Härligt!![8D]
![]() Det var härligt att höra! Längtar verkligen.! ![]() Då blir det att typ köra nattåg på Jbj och Kmj. Man får sig nästan en tår i ögat när man ser vad fint det är. ![]() Erik Höglund |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Cosmonova Trains" | Pson | Virtuella Tågbolag | 8 | 2004-06-07 02:08 |
TKAB 1klass A7B7 TKAB 2klass A7B7 | Erik.H | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 19 | 2004-05-14 15:24 |
Senaste nytt från verkstaden | tufftuff | 3D-design - Trainz | 87 | 2003-10-06 16:06 |
Krig, va då, ja vill inte ha nått krig | Hawk | Off-topic | 9 | 2002-07-18 12:49 |
Robban, snälla! Kan inte du vänad på lite vagnar? | Zzarr | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2002-07-13 12:41 |