|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2004-08-17, 07:21 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Vill du testa spel?
Jag hittade denna sida: http://trygames.com/index/aff=trygames/
Man laddar ner hela spelen och sen kan man betala för att låsa upp dom (om man vill!?). Jag har just laddat ner Luxury Liner Tycoon! http://pirpen.cjb.net/ |
|
2004-08-17, 17:46 | #2 |
Senior Member
|
Jag väntar tills jag får höra vad du tycker om det
Jonte |
2004-08-17, 18:38 | #3 |
Medlem
|
Tack för tipset
Asbra sida,testade 18 wheels of steel across America...var riktigt kul,synd att det bara funkade en timme,men ska testaa tt ladda ner det igen,kanske funkar.. MVH henke |
2004-08-17, 19:13 | #4 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Citat:
Jag och en kompis(han är lastbilstokig) har de spelen! -King of the road rekomenderar jag INTE(för dåligt gjort, man kör race med lastbilar hela tiden!) -18 WoS är trevligt spel som är lite litet dock! -18 WoS: Across America är väl det senaste som finns ute just nu och det är något jag kan rekommendera! En miniatyr av USA med massor av städer och lastbilar. Tar ett tag att tröttna på det! MVH: Olaf "vr98olli" Lindström |
|
2004-08-17, 19:26 | #5 |
Senior Member
|
Instämmer med vr98olli 18 wheels of steel across America är riktigt kul om man är lastbils intresserad har spelet själv också! Och när man väll har kommit igång så rullar timmarna iväg
PS.Tack för länken Pierre! M.V.H Nicke! |
2004-08-17, 19:36 | #6 |
Medlem
|
Japp,det var väldigt kul den timmen det funkade,tror jag ska köpa det nu så jag kan spela mer.
MVH Henke |
2004-08-17, 20:29 | #7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Ja, det finns mycket roligt där!
Lite synd att man bara har en timme på sig, men å andra sidan, så hinner man bilda sig en uppfattning om spelet. Jag gjorde en miss med Luxury Liner Tycoon. Ja, två egentligen (köpte för mycket saker!). Och nu när jag startade, så hade jag bara 12 minuter kvar. Har därför inte kommit iväg på nån kryssning.... Men spelet verkar vara mycket bra. Man har 3 modes - Career, Captain´s Challenge och Free Cruise. Och man har 3 olika båtmodeller, som man ska utrusta med hytter, barer, pooler m.m. m.m. 12 rutter finns att välja på, bl.a. Västindien, Medelhavet, Asien, Panama kanalen m.fl. Grafiken är inte det snyggaste jag sett, men duger ändå gott.... Om du gillar tycoon-spel och båtar, så tycker jag du ska testa detta spel! Om det inte bara går att lägga in spelet igen, går det att rensa registret? Vill gärna testa det igen, utan att behöva lägga om windows. http://pirpen.cjb.net/ |
2004-08-17, 20:45 | #8 | |
Guest
|
Citat:
Start > Alla program > Tillbehör > Systemverktyg > Systemåterställning ____________________ / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som vill "beta testa" Sundsvall(ev Timrå)? | Olaf Lindström | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2004-10-30 10:21 |
En simulator som nån kanske vill testa? | Olaf Lindström | Off-topic | 3 | 2003-05-29 08:22 |
För er som vill testa scenarios | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-01-07 11:51 |
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!! | Bengan | Off-topic | 2 | 2002-05-29 17:12 |