![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Den 11:e december är det dax för (H)Julmarknad igen. Denna gång är det i Sollentunamässan. Som vanligt kommer en stor del av STW gänget att vara där men jag skulle vilja ha några nya med i gänget. Om du kan hänga med en dag så är du välkommen. Hör av dig så kan jag hjälpa med Hotelrum och annat Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Vad för hjälp behövs och mellan vilka tider? Jag bor ju ganska lägligt till, 15 minuter med buss/5 minuter med bil. Det enda kruxet för mig är att jag börjar jobba 15.05. ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lite kartor över Pierres rutter behövs! | DJ Clinton | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 4 | 2004-11-17 00:04 |
det som behövs till BHJ | seso | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-10-21 21:26 |
Dags att köpa in TRS2004! Lite info behövs! | DJ Clinton | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2004-06-26 20:07 |
Tågnörd behövs!? | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-12-21 12:38 |