|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2004-12-01, 23:38 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Dec 2004
|
ämne ellok
hej jag har laddat ner ett ellok av typ db 189.
På det loket sitter det 4 strömavtagare men man kan bara använda 2 st de andra kan man ej fälla upp. Vet ej vad problemet är. Hälsningar Connex. tåg expert |
|
2004-12-01, 23:46 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
Snälla Leonard, GE DIG!
|
2004-12-01, 23:51 | #3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Leonard!
Bara för att du är utlåst så fungerar det INTE att du direkt skapar en ny användare. Vi kan se varifrån vilket IP-nummer du kommer och det är från samma IP alla användare är registrerade. Anledningen till att du är bannad (utlåst) från forumet är att du gång på gång gjort regelöverträdelser som inte bara jag reagerat på utan även en hel del av de medlemmar som finns här. Vi gör inte detta för att vi vill busa, vara elaka eller liknande. Vi gör det för att du visat att du inte kan hantera forumet och hur man beter sig. Jag hoppas du tar denna avstängning på rätt sätt för fortsätter du skapa nya konton kommer vi låsa ute ditt IP att du inte alls kan komma åt forumet inte ens för att läsa det. Det är väldigt tråkigt när sådant här sker men då en hel rad andra medelmmar på forumet blir tydligt störda av dina ständiga frågor (som väldigt ofta redan finns besvarade) och dina ständiga regelöverträdelser finns vi inget annat val än att göra så här. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
2004-12-03, 00:32 | #4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
Rätt sagt Fredrik.
Men är du säker på att han verkligen heter Leonard, han/hon kan heta precis vad som helst, bara att han/hon har hittat på namnen. (Detta vet jag inte men, det kan vara bara för att bråka eller störa oss på nått sätt, det vet jag inte, inget illa menat) Men man kan väl faktiskt byta IP om jag inte kommer ihåg fel, man kan alltid skaffa sig en ny dator, byta internetleverantör o.s.v[V] M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
2004-12-03, 17:51 | #5 | |
Medlem
|
Citat:
MVH Bengt L. |
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
ämne: Lägga upp lok på Svenska 3d tåg? | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 16 | 2005-01-12 23:09 |
ämne wiew pack | Leonard | 3D-design - Trainz | 4 | 2004-07-21 15:50 |
ämne ellok db 111. | Leonard | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-07-19 13:00 |
ämne E101 ice age and starwars. | Leonard | 3D-design - Trainz | 13 | 2004-07-15 15:32 |
Ett aktuellt ämne ...credit, copyright mm | Banbyggarna | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2004-02-14 23:42 |