|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
Hej!
Har tagit fram en bild från i somras, som visar en tidig kväll vid uppdukat bord. Det är så man längtar till de ljusa och varma kvällarna, och de kommer ju också så småning om.. ![]() ![]() / Joel |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
Snyggt, Joel! Vad har du för kamera?
Mvh. Daniel Odlander, UBOPGE. Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Citat:
Hoppas det är ok för Joel att jag svarar i ditt ställe, om du nu råkat ta bilden med någon annan kamera så ursäktar jag![8D] MVH: Olaf "vr98olli" Lindström
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Okej
Sorry Olis, Joel tog den där med 5 sekunder! Mvh. Daniel Odlander, UBOPGE. Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
Hehe, det gör inget!
Men nu har det skrivits ett antal inlägg om det här med kameran, och ingen lär ha undgått vilken kamera jag använder. Så då kanske vi kan återgå till denna topics grund, det vill säga själva bilden?/ Joel |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
Mysigt!
Riktig sommarkvälls kännsla i bilden [8D] Med vänliga hälsningar Rodi |