![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej! Jag har tänkt att ha två st msts-installationer eftersom jag vill ha en svensk och en engelsk variant.
Nu undrar jag om detta är möjligt oxh i så fall hur? Sen undrar jag om det är någonting jag beh´över tänka på när jag har två installationer. Hoppas att ni förstår mina frågor. Tack på förhand! GE C44 Dash9 W |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ämne diskuteras i en del andra trådar.
Fortsätt diskussionen i följande tråd. Ett tips är att titta (söka) efter det man frågar, många gånger har det du undrar redan varit uppe ![]() http://msts.e-buzz.net/forum/topic.a...rms=flera,msts Tråd låses. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Flera MSTS?????? | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 14 | 2004-10-25 01:13 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 20:32 |
Möte av flera tåg i MSTS. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-30 21:21 |
Flera signaler på samma stolpe? | hp | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2002-09-22 13:22 |