|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2005-02-19, 03:50 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2005
|
Skåne
Någon som har kolla på om det finns några skånska rutter eller gärna hela skåne?
|
|
2005-02-19, 14:37 | #2 |
Guest
|
Rutten "Denmark" innehåller lite skåne, men är väl mest fokuserat på den danska sidan.
Byggare Bob "Vem är General Failure och varför läser han min hårddisk?" - Steven Wright |
2005-02-27, 23:01 | #3 |
Medlem
|
Hej!
Nej, såvitt jag vet så finns det bara en rutt tills vidare som har Skåne med.... Jag håller själv på med att bygga en rutt som skall spegla de södra delarna av vårt land.... Men tyvärr kan jag inte svara på när denna blir klar eftersom jag har en ryggskada som gör att jag inte kan vistas några längre tider vid datorn...Men givetvis så hoppas jag att denna skada skall läka så småningom så att man kan återgå till denna trevliga hobby... Skall försöka att tillbringa en liten stund vid datorn varje dag framöver men det är svårt när man känner värken komma.... Men som sagt var så hoppas jag att jag kan komma tillbaka och bygga på min rutt....Kan meddela att grejorna ligger kvar i datorn så det hoppet finns... Ha det bra så länge MVH Kenneth MFF SM-Guld 2005! |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svår tågolycka i Skåne | Mark | Off-topic | 23 | 2004-09-17 15:35 |
Fototillfälle: Rc4 1296 orange i skåne | Fredrik | Off-topic | 11 | 2004-06-13 19:28 |
Järnvägar i Skåne.. | Erik Götborg | Landskapsdesign - Trainz | 3 | 2004-05-18 12:52 |
Reginan på väg till skåne! | prymikom | Lokaltrafik | 4 | 2003-11-11 20:58 |
Så har I Skåne til køre at på. | vandborg | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-04-07 16:54 |