![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hej.
Vill bara säga att jag nu uppdaterat hemsidan med industrispår till IKEA som tar vanligt Auran lumber istället för STWs. Så ni som inte har ST2005 cd'n kan ladda ner dessa istället. Har även uppdaterat paketen med Bengans Gbs-vagnar så nu är det totalt 4 vagnar. Bara ladda hem samma paket igen för att få alla. /MVH Patrik TRS industrispår för svenska produkter mm.: http://web.telia.com/~u41408022/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Kunde kanske vara ide att skapa en ny version (kuid2:xxxx:yyyy:2) och ladda upp till auran så den som finns där inte använder STW lumber.
/Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Nja, jag har helt nytt nummer för denna eftersom jag vill ha kvar båda på hemsidan.
Men den med stw plank på Auran skall bort. Kan dock inte själv göra det utan måste tydligen kontakta nån moderator (hade ju gått med ny version av samma som du menar om jag helt skippat stw plank versionen men det vill jag ju inte ![]() Verkar som de fått rätt rörigt efter connection problemen och flera saker jag laddat upp står som "available" i Planet auran men visas ändå inte på DLS. Annat som jag laddade upp senare visas dock. En av byggnaderna visas utan kuid nummer tex. men samma byggnad klarade testerna och jag fick mail om att allt var godkännt. Tänkte vänta tills efter helgen för det händer väl inget dessa dagar ändå /MVH Patrik TRS industrispår för svenska produkter mm.: http://web.telia.com/~u41408022/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
5 industrier med synlig kö och ikea släppt | Deskgrunt | 3D-design - Trainz | 25 | 2005-03-26 13:22 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 18:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 13:05 |
Hjälp till svenska historia | Macley | Off-topic | 46 | 2002-12-16 22:22 |