![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Helt nytt försök, helt nyligen påbörjat men nu efter betydligt bättre ritningsunderlag än jag hade till förra provmodellen jag visat
Helt fel färger på rätt Rc-variant, men det ÄR ett praktiskt schema när man bygger om inte annat...
![]() Senast redigerad av tufftuff den 2013-11-03 klockan 01:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Oh la la!
![]() Bygg för kung och fosterland nu tuff-tuff! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Götapetter, Tuff-Tuff är igång igen!
![]() Jag ser ljus i "inget nytt har synts på evigheter, jag blir deprimerad" tunneln! ![]() Dina modeller är ju helt överlägsna, du måste lova att inte lämna oss i mörkret!
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-08-16 klockan 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Ännu ett gott skäl att installera TRS på burken!
![]() Keep up the good work, men jag hoppas innerligt att inte den där äckliga färgen sitter där när det hela blir klart! ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-08-16 klockan 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Snyggt.
Skönt att se att du är på gång igen. Inga fler glada överraskningar på gång. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Ser lovande ut tuff-tuff. Väntar ivrigt på slutresultatet. Dina 80-talsvagnar var ju riktig mumma
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Skitsnyggt tuff-tuff.
Ett Rc med de gamla luftintagen på taket, och gummilister runt rutorna. Vågar man hoppas på den gamla plogen. Hälsn. Bamse. Senast redigerad av bamse den 2005-08-16 klockan 22:39. |
![]() |
![]() |