|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2002-08-11, 12:25 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Aug 2002
|
Consist Editor
Vad är "Consist Editor" som många textfiler refererar till vis installtion av t ex nya lok? Jag kan inte finna den i MSTS.
|
|
2002-08-11, 12:35 | #2 |
Senior Member
|
Jag kan inte hjälpa dig mera än att du skall gå in på editor and tools och sedan öppna activyty editor och där finner du om du gör rätt consist editor!Personligen använder inte jag consist editorn alls utan jag har laddat ner Conbilder härifrån http://www.geocities.com/conbuilder/ Hoppas detta hjälper dig!
|
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Försvunna consist i Activity Editor | pedeo | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2004-06-21 20:18 |
Hjälp consist editorn funkar ej längre!!! =( | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-03-06 16:59 |
Consist Editor? | alexfaldt | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-02-25 11:14 |
Activity editor ? | stefan_o | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-11-09 21:08 |
Consist Editor | Totte | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-10-01 02:36 |