![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vilken maträtt | |||
Fiskrätter |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 4.55% |
Kötträtter |
33 | 75.00% |
Salladsrätter |
2 | 4.55% |
Utlänsk mat |
5 | 11.36% |
Annan slags mat |
2 | 4.55% |
Antal röster: 44. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Nu började jag starta en omröstningstråd om mat,vilka sorter är godast berätta lite om era åsikter om detta sedan. Några alternaktiv finns i den här tråden. Den gamla tråden om favorit maträtter var ju stängd, Beskriv varför ni just valde dem. Radera inlägget om det är för värdelöst eller meningslöst att skriva i.
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Någon riktig favorit rätt har jag inte men fisk, kött, sallad, pasta och utländsk mat är/kan va riktigt gott.
Bålsta du får gärna också skirva nått ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Ja Nicke det var bara dem här alternativen tyvärr kunde jag inte riktigt följa med dem andra också, Ps man behöver ta sin favorit rätt, Själv valde jag Kötträtter eftersom att dem är jag mest beroende av.
![]() |
#4 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Jag väljer kötträtter för att jag älskar spagetti (Dålig stavning?) o köttfärssås..
![]() |
#5 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Gillar det mesta så jag tog annan mat
![]() |
#6 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Gjorde en tråd om favoritmat för ca 1½ år sen, den återfinnes här: http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=6736
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Kvittar vad det är så länge Mamma har lagat det
![]()
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Tråden startade för 5 månader sen... Är det inte dags att man får se resultet snart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
M.V.H Tobias år 2014! ------------------------ Kolla gärna in på min lilla sida med järnvägsbilder och en del reportage. http://tobbebilder.from.eksjo.com/ Senast redigerad av vfp420b den 2006-02-28 klockan 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Vilken kategori är Sushi?
Fiskrätter eller Utlänsk?