![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag fick en liten räkning från Quicknet. Vill vi ha www.banbyggarna.com kvar så skall 2250 kr inbetalas inom 20 dagar, förfallodatumet är 2005-10-05.
jag måste fråga vad vi får för dessa pengar? hur stor plats för filer osv osv? Vilka vill vara med och betala kalaset? /Pursche 'ekonomiavdelningen'
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
2250kr låter dyrt, hur stort utrymme har ni etc?
Intresserad av det då det verkar vara så att de flesta filer ligger på jenza's server och inte på www.banbyggarna.com!? Finns betydligt billigare isåfall som ajg tror ni skulle vinna på! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag är självklart villig att hjälpa till med det jag kan, men undrar också vad vi får för pengarna???? Och finns det nått billigare alternativ?
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
|
![]()
Är det inte så att allt material ligger hos just Jenza?
HP ringde upp mig för något halvår sedan och pratade om en ev. flytt av allt material... så är det inte så att allt redan är flyttat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Om det är så att vi inte har några filer där så är det ju helt meningslöst att betala dessa pengar för ett webbhotell.
Själva hemsidan skulle lätt få plats på t ex http://banbyggarna.svttl.se och det skulle inte kosta ett öre. Det enda som skulle kosta vore då domänen www.banbyggarna.com och den ligger ju på en egen räkning och den borde kunna länkas om.
![]() |
#6 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Det är ju gratis. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Ja kan gärna lägga en tjuga, så bllir man ju Hedersmedlem på kuppen ![]() Eller e 100 spänn minimum ? Ha de bra, styrelsen på E-Buzz ![]() hehe
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Pursche.
Är villig att bidra med "några" hundralappar till Banbyggarna. Mvh. bengt |
![]() |
![]() |