![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Tjenare, jag tänkte att vi skulle kunna posta grejer som vi håller på med i trs i denna tråd, det kan vara lok, vagnar,fordon,banor eller mods, posta gärna bilder o vad det är ni håller på med o vilka funktioner den/det har,eller hur det ska förbättra trs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
kul att du försöker komma med idéer men är det inte bättre att posta i 3D-design. Hur som helst så har jag börjat bygga kring årstaberg, tantolunden och små småningom Stockholm C. Här är lite bilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
då säger vi väl så
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare v10
|
![]()
okej, jag har en grej i "verkstaden jag skulle vilja visa men, vanligt vis när jag ska ta bilder i gmax så tar jag bara print screen o kliper ut bilden i paint o lägger up, men hur renderar jag i gmax, kan bara det i rihno
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare v10
|
![]()
jag laddade ner YAGMAX, men när jag ska rendera så säger det bara " please select camera-veiw port" jag hittar inget som skulle passa under den rubriken
Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2008-01-08 klockan 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare TriQz
|
![]() Citat:
![]() Ett vanligt problem!
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare v10
|
![]()
Hur ställer jag in samerca veiwport då ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej alla Trainzälskare.
Jag vet inte om detta är rätt tråd att fråga i isåfall får ni gjärna flytta den. Men jag har en önskan bara å det är att någon skulle kunna omforma banorna som är gjorda till 2006 till att fungera till 2004, Eller att när ni gör banorna att dom fungerar till 2004 å (som jag har skrivit förut har väldiga problem med 2006). Ni som gör banorna ni gör det väldans bra. M.V.Trainzhälsningar Coffiehans |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tidigare v10
|
![]()
okej jag fick inte rendering programmet att funka riktigt så det fick bli screen shot igen
![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-11-24 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Tja, jag har ju min rutt Slättlandsbanan jag bygger på. Länk till tråden finns i min signatur här nedanför.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
själv har jag ganska många projekt på gång:
Boden-Luleå = http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=17622 Haparandabanan = http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=17919 Lite kring stockholm C och årsta - se längre upp på den här sidan Sydsjöbanan = http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=17859 Bräcke och ånge stationsområden En vinterbana som jag nog lägger ner. Det som är närmast att bli klart är nog Boden-Luleå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare v10
|
![]()
tja, vad tycker ni om den övre lycktan på loket ?
![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2009-11-24 klockan 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Tidigare TriQz
|
![]() Citat:
du postade i en helt egen tråd! Bra jobbat v10! ![]()
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|