|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-03-04, 15:05 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Jag blev blockerad...
Hej!
Jag blev blockerad av The-Train.de när jag loggar in. Vet ej varför. Meddelande löd så här: Your account was blocked for security reasons. |
|
2008-03-04, 16:06 | #2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Kan bero på flera orsaker. En orsak skulle kunna vara att någon som trodde att han/hon hade rätt användarnamn (ditt användarnamn) försökte logga in flera gånger med fel lösenord och då blockas ditt konto för säkerhetsskull.
|
2008-03-04, 18:21 | #3 |
Hedersmedlem
|
Jag gjorde en ny registrering vid kl 14.00 idag och jag skulle få e-mail av dem om 5 min. Än har jag inte fått!
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2008-03-04 klockan 18:25. |
2008-03-04, 19:27 | #4 |
Hedersmedlem
|
Nu är det löst. Fick ett nytt lösenord.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|