![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Någon som har bilder på Sjs gamla loggos. Behöver ha såna till Y1an. Allt är av värde.
MVH, Mikael ![]() http://medlem.spray.se/micke_asson |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Jag har bara denna och den är på en Ybo7:a som jag fotade nere i Kristianstad
![]() ![]() Mvh:Trigger |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Jo, jag har två dekalark från modeller som jag inte byggt än... Två versioner av SJ-logga hittade jag, den äldsta där J-et är i S:et, och sedan den lite nyare rena loggan..
Är visserligen små, men dom ser väldigt skarpa ut, så jag tror att det borde funka.. Kan scanna in dom o maila om du vill... __________________________________________________ __ ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Från T43, lite mörk men med blixt blev det för mycket blänk.
Edit : kanske skulle skicka bilden åsså ![]() Robban Edited by - Robban on 08 October 2002 23:38:26 |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Som vanligt nattetid har man lite och göra.
Samma sak inatt. Så jag pillade lite på en logo, nån kanske kan använda den. Den är inte 100% exakt, men nära på. Vill du ha den i andra storlekar eller färger, så säg till. Har du någon annan logo i dålig kvalite så kan du maila den till mig så ska vi se vad det går att trolla fram. OBS !! Dessa logos är gjorda av mig från scratch. Dom fria att använda för privat bruk. ![]() // Håkan Edited by - Decibel on 09 October 2002 09:51:46 |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Kikade på Rapiden och den hade en annorlunda logo.
Kanske detta kan vara nåt. Säg till om nåt är fel så fixar jag till det, om nån vill ha den då vill säga. OBS !! Dessa logos är gjorda av mig från scratch. Dom fria att använda för privat bruk. ![]() // Håkan Edited by - Decibel on 09 October 2002 09:53:00 |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mellan Gamla stan och Slussen | Pson | Lokaltrafik | 0 | 2003-09-06 18:51 |
Gamla filer | Json | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-06-28 11:49 |
Ritningar och bilder på gamla trä passagerarvagnar | micke321 | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 12 | 2002-12-31 17:51 |
Posta "gamla" tågbilder här | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-12-18 23:02 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |