![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#61 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2004
|
![]()
Var kan jag hitta dessa kuider?
kuid:36713:27333 kuid:36713:27334 kuid:36713:38870 Stefan |
![]() |
![]() |
#62 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Finns att ladda hem här: http://www.stw.se/bhj.html
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2008-06-04 klockan 13:28. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
![]()
Jag har länge snokat runt på forumet, men först nyligen reggat mig. Jag är riktigt imponerad av svenolofs och Tomas' arbete. Tomas arbete har jag iofs bara sett på bilder.
När är det dags att sammanföra Tomas' svenolovs arbete. Man har väntat länge nu :-P ...eller är det så illa att Tomas övergett Auran Trainz helt nu? |
![]() |
![]() |
#64 |
STW-member
|
![]()
huvudljussignalerna och försignalerna modellerna är färdiga vad det verkar som när jag kollade nu.. var ett tag sen jag höll på med dem senast.
/Tomas |
![]() |
![]() |
#65 |
Medlem
|
![]()
Då verkar det som om du inte gett upp Trainz än :-) Det låter bra. Har blivit lite trött på de gamla signalerna (som jag från början var 100% nöjd med), eftersom de inte kan anpassas efter stolpar och kringmiljö.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Medlem
|
![]()
Hur installerar man dessa signaler??
Det finns jo bara bilder där?? |
![]() |
![]() |
#67 |
STW-member
|
![]()
Här kommer ett screenshot på huvuddvärgsignalen som nu är klar (-två småsaker att fixa först). Man kan välja på 7st olika stolpar/infästningar för maximal variation
![]() Växlingsdvärgen är för övrigt klar också. Även den får samma 7st stolpar/infästningar. /Tomas |
![]() |
![]() |
#68 |
Medlem
|
![]()
Häärligt! Riktigt riktigt kul!
![]() ![]()
#69 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Riktigt snyggt Tomas!
![]() ![]()
#70 |
Medlem
|
![]()
Åååh! Det löser en hel del problem med placeringar. Jag kan knappt vänta på resultatet. :-)
|
![]() |
![]() |
#71 |
Medlem
|
![]()
Hur installerar man de andra filer som har släpps i denna tråd?
Vad jag får fram så är det bara bilder och en index fil... |
![]() |
![]() |
#72 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej Tomas vilka snygga signaler till trs som du har gjort när lägger du ut på nedladdning på dessa signalerna ?
med hopp om positivt svar Mvh Kenta
#73 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Trevligt Tomas.
Ser kanonfint ut. Lika efterlängtat, som MatsS vägskydd.
#74 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Fina signaler Tomas! Hoppas att dessa kommer att kombineras med svenolov's script i framtiden till en drös med jättefina svenska signaler!
Jag har kollat lite på scripten, förstår det mesta av det, vilket scriptspråk är det? Mig påminner det om Java/Javascript.
#75 |
Medlem
|
![]()
Kan du inte berätta hur det går. Jag förstår att det kan gå i snigelfart - särskilt när man har flera samtidiga projekt. Men berätta gärna om de små framstegen också. Vi väntar alla med spänning på att få använda signalerna.
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|