![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tänkte bara ha nått att bygga på eftersom jag inte kommer åt Ostkustbanan, och ja det har börjat likna en bana nu också
![]() Kommentera gärna.. Bild ett: Bro över järnvägen Bild två: En kursgård i ett litet svenskt samhälle Bild tre: En egenföretagares hus (har ett åkeri, Dson kanske? ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-06-07 klockan 02:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Här var intresset stort
![]() Aja, tack Swen och KMW för dessa underbara signaler!!
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ser ju RIKTIGT snyggt ut!
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ser bra ut!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har börjat placera ut lite signaler längs med linjen, det går rätt bra
![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Oövervakad järnvägskorsning. Vågade inte riktigt ge mig in på hur man placerar ut vägsignaler och bommar osv..
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ser bra ut, men ta bort gräset under vägen. Det gör du genom att byta textur under den. Fast det kanske du redan tänkte göra och visste hur man gör.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
I think for more as one track, you must use the object named "SE-X02 Signal"
You can also use the static railing bar "SE railing bar stat", this is witout animation. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hmm, well it is not realistic if i have bars and no V-signal... Well, I have to try with bars and Vsignals then..
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
I can't make it with the crossings
![]() Is it some way I can do the V-signal and FV signal like static objekts? That they always showing "go" ?
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det går mycket dåligt med vägövergången.. Har försökt och försökt i flera timmar men det är alltid något som är fel. Har varit lite på rätt väg men sen... aja, ska försöka lite till..
EDIT: Jo, äntligen lyckades jag ![]() ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-06-12 klockan 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Här kommer en bild från övergången.
Räkna inte med många sådana ![]() Kommentera gärna.
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
it works
![]() very nice screen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Sala station (den ska inte efterlikna verkligheten..!)
Kommentera gärna.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|