|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-12-03, 21:18 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Ny tesection.dat?
Hej! Jag såg på UKtrainsim.com att det har kommit en ny version av tsection.dat, som har med spåren att göra. Den nya versionen är build 41, och vad jag vet kör de flesta med build 38. Är det här något man borde ladda ner?
2009-12-04, 18:47 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Du behöver inte bry dig om en ny version av tsection.dat om den du har fungerar så länge du inte laddar ned en ny rutt som kräver en nyare version.
/æ |
2009-12-04, 18:50 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
Ja, det är riktigt som KMW skrev om. Själv tänker jag inte ta den för jag har redan byggt ut. |
2009-12-04, 21:10 | #4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Å andra sidan, kan man väl installera den ändå? För jag bygger inga banor själv så det är väl lika bra att ha senaste versionen inför framtiden?
2009-12-05, 14:36 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Ja, och i bästa fall märker du ingen skillnad alls.
Det är också det förväntade resultatet. Spara en kopia av den tidigare ifall det skulle vara något galet med den nya. /æ |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|