![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag tänker spendera lite pengar på rullande material till RW. Det står mellan dessa:
Vilket av dessa rekommenderar ni? Eller rekommenderar ni något annat? Varför? Fördelar och nackdelar? Hoppas att ni kan bidra med lite info till mig ![]()
Mvh Wasso Senast redigerad av Wasso den 2010-02-15 klockan 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Jag skulle rekomendera två av dem. Den ena är class 390 och den andra är cw rc-loket. Dem två är mitt alltenativ men den jag rekomenderar är class 390. Men jag har aldrig haft nån av dem men du väljer. Har inte class 390 ett annat namn, som heter Virgin Pendolino vet ej men den är lik Virgin pendolino
Senast redigerad av Fredrik1996 den 2010-02-15 klockan 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Varför rekommenderar du saker som du inte har testat själv?
![]() Men jag har iaf testat 390 och rekommenderar det verkligen. Riktigt bra tåg. ![]() Men det beror ju på om du vill ha svenskt eller inte.. För om du vill ha svenskt är ju RC det självklara valet. Men som sagt 390 är ett säkert kort. Jag funderar på att införskaffa mig 380 också inom kort så att jag kan köra det på London - Oxford. Jag tycker dieseltågen låter på tok för mycket.
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2010-02-15 klockan 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack för svar!
Jo, Jag har läst din recension om Class 390, och där får man ju leta efter negativa saker ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag rekommenderar starkt Rc-loket. Fin modell och 80-tals vagnar på gång (KMW). Trodde dock det skulle komma alla möjliga målningar på det, men men det kommer nog också!?
Sen vill jag slå ett slag för Isle of Wight. Ett kanonbra addon, som är värt pengarna! Även om du inte är mycket för tunnelbanetåg, så finns en museijärnväg (ångtåg) också med + att det är en jättefin rutt!!!! Och har man IOW, så kan man ladda ner Oakwood metro och London Transport District Line...
![]() |
#6 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har dock hittat ett negativt med 390 och det är tutan, för den låter lite konstigt, men annars är det toppen.
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Köper du Rc-loket får du ladda ner det till både TRS2009 och Railworks. I Railworks så får du Rc 1, Rc 4 och Rc 6 i diverse målningar bl.a. orange, blå, grön, svart målning. SJ och Green Cargo...
Men det finns/fanns ju i ännu fler målningar!
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Ok, och hur är det med hytt?
![]() |
#11 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Valet beror ju på vad du vill ha för sorts tåg, utlänskt, svenskt, motorvagn eller lok, snabbtåg, pendeltåg eller tunnelbana.
Men jag tror nog att Class 380 är ett bra val, den kommer jag nog köpa inom kort. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|