![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#136 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Jag vill hoppa av om det går bra. Lycka till med banan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Själv klart går de bra du sa ju ibörjan att du ville bara vara om den kunde laddas upp via internet, så nu finns en ledig Beta plats. Men om man vill köra och njuta av de underbara avkopierade Göteborg ( med hus, mm) så kan man vänta tills juni när sommarruttten släpps!
![]() ![]()
![]() |
#138 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Jag kan tänka mig att bli Betatestare om ni nu har en ledig plats, trots mitt första avslag.
Vill ni ha mig till det så ställer jag gärna upp |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Medlem
|
![]()
Självklart du är nu en av våra exklusiva beta testare till PT GBG
![]() |
#141 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Har absolut inga problem med att det kostar några kronor för att vara betatestare (dvs för frakt och så). Tycker lätt att det ärt värt det för att få ett provsmak av mästerverket lite tidigare än man skulle fått annars
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2009
|
![]() Citat:
Redan fulla? Och inte är jag en av dem? Det där med att ge ut kontonr. till folk är inte och lita på Markus. EcoSafe uf har ju en admin, avgift för sånt ![]()
![]() |
![]() |
#144 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Byggstatus: Mölndal C & Mölndals-ån, med fabrikerna, butiker mm. Redan nu kan du ladda ner de 1:a info bladet i PDF format, där står hastighetsregler, allt om växlarna och säkerheten ( som på riktigt).
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-04-18 klockan 00:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Medlem
|
![]()
Hoppas ni som har eller ska ladda ner PT GBGs info blankett del:1; Säkerhet, hastigheter mm har fått nytta av den, allt som står där är till att användas för PT GBGs Spårvagns-rutt och regler liksom hastighetsbestämmelser är som på riktigt.
De kommer senare att komma flera info blad, alla dessa medföljer i PT GBG- Skivan så klart. Byggstatus: just nu byggs de lite över allt, Mölndals området med dess sjukhus, industiområde, Mölndals bangård mm byggs just nu även spåret mot Borås som håller sig inom vår huvudrutt-area ( om ni förstår hur vi menar där, vi ökar inte nuvarade byggytan utan bygger tills kanten). Även Mölndals-Bro börjar ta form.
![]() |
#146 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Ser redan fram emot nästa infoblad
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Medlem
|
![]()
Beta rutten är nu sparad och ska fixas till lite, de gör vi i helgen. Så tidigast måndag ska beta rutten vara klar och skivorna ska fixas under veckan.
Nästa info blad är alla spårvagns modeller som finns i PT GBG och linjenätskartan.
![]() |
#148 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Och som jag förstått det får ni inte det heller om ni inte byggt alla objekt / fått tillstånd att sälja rutten?
![]() |
![]() |
#149 | |
Medlem
|
![]() Citat:
----------------------------------------------------------------------- Nu kommer nåt nytt som inte äns sthlms tunnelbana har ( tror vi) iallafall inte så här många linjer nu släpper vi MAPEN & Linjenätskartan på PT GBG rutten! ( den ingår i skivan med)
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2010-04-20 klockan 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Vi håller på med att reda ut detta och det kommer att ta ett tag.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|