![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hallå!
Har inte spelar RW på ett litet tag men här om dagen beslutade jag mig för att köra lite, men i med att jag maxat allt i CCC för att BF:BC2 och några andra spel skulle se snygga ut, så gick RW väldigt segt, så jag satte mig och lekte med inställningarna i CCC Minna nuvarande inställningar är: Standard: Use custom settings AA: Level 8X / Filter edge detect 24X AAMode: Multi-sample AA AF: 16X AI: Advanced Mipmap: Quality Vad jag upptäckte var det att om man vill ha RW så snyggt som möjligt, men ändå få så bra flyt som möjligt, så ska man sätta AAMode på det lägsta, jag fick ett rejält lyft i FPS, på SAD's bana hade jag ganska dålig FPS när jag körde högsta inställningarna, nu har jag genomsnittligt 130FPS. Kan vara värt att prova att sänka AAMode och se om det gör någon skillnad för er med. Resultaten kan ju variera från system till system men det borde i alla fall fungera för någon mer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|