|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-05-11, 18:16 | #1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
Dash 9 - bara jag som ser..
Hallå!
Jag har dom senaste dagarna följt RSC's blogg noggrant för att följa uppdeteringarna av Dash 9 loket, riktigt fin modell. Och i dag postade dom två bilder som demonstrerar lyktorna. http://railsimulator.blogspot.com/20...ch-lights.html Är det bara jag som ser effekten som är på marken ? Jag vet att Derek sa att dom skulle försöka fixa lyktorna i år, är det kanske på väg in i simulatorn nu då ? för den ljuseffekten ser inte alls ut som den som redan finns på vissa lok. |
|
2010-05-11, 20:23 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
Vi får väl se, den tyska uppdateringen var bara den första av flera uppdateringar som ska ske under sommaren såg jag.
Dock inga datum eller vad som ska ingå vid uppdateringarna men de jobbar i alla fall vidare med RailWorks. Får nog ta och köpa någon add-on från RSDL så att de får pengar att jobba vidare för. /æ |
2010-05-11, 20:30 | #3 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
Citat:
Jo, tror det skulle komma stöd för ljuset i år med, för enligt ett uttalande av Derek förra året fans det icke stöd för den sortens ljus i grafikmotorn, så dom var tvungna att lägga till det, vilket så skulle innebära en relativt omfattande uppdatering. Men den som lever får se! |
|
2010-05-11, 20:52 | #4 |
Tidigare Traindriver94
|
Jag har köpt mycket från dom
Class390, 158, 380, 66, GARL, IOW
2010-05-11, 21:11 | #5 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Jag ska nog också börja invenstera lite...
|
|