|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-06-19, 12:15 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
Inga editorprogramm?
När jag installerar MSTS i en ny dator så kommer inte editorprogrammen med. Inte hittar jag dem heller på CD-skivorna. De måste ju finnas på Cd-skivorna, för tidigare ominstallationer har fungerat. Vad kan jag ha gjort fel?
Hälsningar Olle M |
|
2010-06-19, 13:47 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
I min burk med Win7 är sökvägen denna:
"C:\Program Files\Microsoft Games\Train Simulator\launcher.exe" -runeditor I XP är det väl samma sökväg förutom att Program Files ersätts med Program. /Micke |
2010-06-19, 14:08 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Hej!
Det syns inte heller hos mig. Men den finns i alla fall om du klickar Start/Microsoft Games/Train Simulator/Train Simulator Editor & Tools. Kan även skapa genväg från den till skrivbordet. |
2010-06-19, 15:47 | #4 |
Medlem
|
Tack, det gick bra. Det måste nog ha att göra med Windows7. På den gamla datorn har jag XP.
Hälsningar Olle M |
2010-06-20, 00:03 | #5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Har Win 7 och har dom på: Start/Alla Program/Microsoft Games/Train Simulator/Train Simulator Editor & Tools
2010-06-20, 00:30 | #6 |
Medlem
|
Jag tänkte att någon gång få lite tid att försöka jobba med spårläggning och landskap. Det skulle vara så kul att göra något eget.
Hälsningar O.M. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|