Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > DTG - Train Simulator - Allmänt

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-11-07, 21:16   #1
melin1971
Medlem

Reg.datum: Oct 2011
Standard scenario tävling

Vore det inte roligt om vi kunde ha en scenario tävling. inte för jag är bra på att göra några, men kan ju alltid försöka. måste förstås bli utan alla addon utan bara de som följer med spelet. kan bli ett litet helv... annars, bara en ide, har sett att uktrainsim har haft såna tävlingar. helt omöjligt bara att testa deras scenario, 35 timmar att ladda ner och sen 100 tals addons, skulle ta flera veckor att ens testa. men iden är väldigt rolig. om man håller sig till orginal grejorna förstås.
melin1971 besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2011-11-08, 18:13   #2
melin1971
Medlem

Reg.datum: Oct 2011
Standard

gissar att de här var ingen ide som föll i god jord.
melin1971 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2011-11-08, 21:38   #3
Basse
Medlem

Reg.datum: Jun 2004
Standard

Absolut är det en bra idé. Scenarios kräver dock en del jobb att få till bra. Sen har engelsmännen fördelen att de kan göra scenarion på engelska banor som känns mer "hemma" för dem. Vi har egentligen ingen svensk rutt att jobba med vilket jag tror många vill ha. Så känner iaf jag.
Dessutom är UKTS ganska mycket större än vad vi är här, så det finns fler aktiva där borta som gärna håller på och även har tiden att göra det.

Nu låter jag väldigt tråkig, för det är annars en bra idé. Om du själv skulle skapa några scenarios, lägg gärna upp dom. För som du säger är det alltid jobbigt med scenarios på Uks som kräver så många andra tillägg att det inte är värt att försöka skaffa allt om man inte har premium medlemskap.

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:38.