|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-03-08, 00:21 | #1 | |
Medlem
|
Hjullastare Volvo L50C
Aha! Det trodde ni inte va?
Åter från de dödas rike har jag fått ändan ur vagnen och gjort klart de här små grejerna, dock inte utan vissa komplikationer. Planerna på att ha den scriptat föll ganska snabbt då jag helt enkelt inte har tid att lära mig hur man gör, detta gjorde också att jag blev tvungen att banta ner antalet redskap (skippade lyftarm och diagonalbladet) för att hålla antalet assets på en rimlig nivå. Lite oreda blir det dock ändå, men de här instruktionerna borde ge en bra överblick: Citat:
Trainz 2010 3.1 Diskussionerna kan vi för all del ta här inne så vi slipper gräva fram den gamla tråden.
2012-03-08, 09:25 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
Snyggt jobbat.
|
2012-03-08, 13:33 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2009
|
Tack!
Kanon bra!
|
2012-03-08, 14:20 | #4 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
Snygga å välgjorda modeller, dom var värd att vänta på .
Tusen tack.
2012-03-08, 21:18 | #5 |
Medlem
|
Ett ord ... Snyggt
|
2012-03-08, 23:03 | #6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
Oja, helt klart värt väntan! Jättefina är dessa! Passar perfekt till min lilla torv container-lastningsplats (vilket bra.. ord )
EDIT: Glömde nämna en sak. När jag klickar på "?" på dem, tippar dem 45 grader, och går sedan inte att räta upp igen... Samma sak gäller om man försöker tippa dem, den fastnar på 45 grader då med... Men om man inte gör det, står dem stadigt! (än så länge) Går säkert att ändra i configen, men då jag är totalt värdelös på sånt så vågar jag inte...
//Joakim Wahlberg Senast redigerad av Jockes den 2012-03-08 klockan 23:07. |
2012-03-08, 23:29 | #7 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
Tack sealpower...
har redan satt en i arbete på "sommarbanan"... Snyggt jobbat!!
2012-03-09, 21:37 | #8 | |
Medlem
|
Citat:
När jag gjorde grejerna kunde jag själv inte få dem till att luta alls, så jag kämpade på med olika inställningar för att få dem att röra sig, men icke. Till slut gav jag upp och lät det vara. Det är mycket möjligt att jag glömde ta bort de raderna i configen efter att jag gett upp Ska kika på't
2013-03-03, 20:14 | #9 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2012
|
Thank You
Howdy:
Thank you from Denver Co. Gerry |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|