![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#76 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Vilket "driver kommando" använder du? Ligger "trackmarkern" i rätt riktning?
![]() |
#77 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Att göra perronger som "Stitched Track" är den senaste tekniken, man kan göra tunnlar och t.o.m tunnelbanestationer på samma sätt. Bengan, Svenolov och underteckad kör ett litet "framtidsprojekt" för att se vad som är möjligt. En testperrong ses på bilderna:
1. Lägg spår. 2. sätt ut perrong-splinen en bit ifrån. 3. Dra alla vertex så de sammanfaller med spårets. Mycket kvar att fixa men intressant !? ![]()
![]() |
#78 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Medlem
|
![]()
....för att det krånglar med våran egna t-banerutt så vi använder förhoppningsvis Davids rutt! Jag skickade ett meddlande till Josu om det går att ändra på saken. Hoppas på svar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Medlem
|
![]()
Jepp, ska fixa bilder till tunnelbanerutten Sthlm hur den ser ut! Använder Fraps! OCH ska minska bilderna till rätt storlek!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#81 |
Medlem
|
![]()
Här kommer bilderna på röda linjen!
Mellan Mörby centrum och Fruängen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Medlem
|
![]()
Hei dette ser meget bra ut så langt. Gleder meg til flere bilder. Jeg bruker TS2010 så da regner jeg med at den ruten vill virke fint hos meg når den en gang blir ferdig.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#83 |
Medlem
|
![]()
Jag och Josu har bestämt att lägga till byggnader och diverse saker så att det liknar verkligheten i Stockholm. Mer info inom kort... PS: Lägg till tips här på CDP:er och idéer!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Medlem
|
![]()
Jösses! Det låter ju kanoners, Ska bli så spännande!!! Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Medlem
|
![]()
jag har ett litet problem: Jag har köpt en ny ts2009 på min laptop på semestern eftersom jag glömde att ta med cd-skivan. Men projektet finns på min Skydrive, tråkigt nog måste jag patcha alla trainz-versioner till 44653 för att det ska funka. :/ Så som man alltid säger vid förseningar: "Vi beklagar förseningarna".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Medlem
|
![]()
..så att det går snabbare man laddar ner saker från Content Manager!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Medlem
|
![]()
vi har fått in en ruttbyggare till!!! Välkommen säger jag till tågkompaniet!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Medlem
|
![]()
Jag själv har öppnat en Youtube-kanal på Youtube för vårat Trainzprojekt!
![]() Lite videor som jag har laddade upp igår. Vårat introklipp: http://www.youtube.com/watch?v=GP_Ryi3ekdw&feature=plcp Del 1 Då och nu: http://www.youtube.com/watch?v=whLfmqEMt8c&feature=plcp Hoppas ni tyckte det var intressant? :P |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|