|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2013-04-15, 22:18 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
Kompatibillitetsproblem med TS2012
Hej.
Jag har tänkt att bygga rutter i Trainz 2012 istället, problemet är att många objekt beter sig fel (se bilder). Har letat som en galning efter texture.txt men kan inte hitta den. Finns det någon lösning på dessa problem? I Trainz 2010 fungerade allting felfritt. Den vänstra bilden visar felen med spåren och den högra bilden är tagen från Morabrygga 9m.
2013-04-15, 22:23 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
Så vitt jag vet så tog dom bort kompatibilitetsläget precis innan Trainz 12 kom ut. Så jag vet inte om det finns någon enkel lösning.. Men jag vet att det finns folk som har fått äldre content att fungera i Trainz 12. Dock så har jag ingen aning om hur..
2013-04-15, 23:07 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2012
|
Det är inte build-nummret som är problemet, utan hur contents "går sönder".
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|