![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Riktigt najs!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2012
|
![]()
Tack Alle!
![]() Senast redigerad av granders den 2014-10-29 klockan 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2013
|
![]()
![]() |
#34 |
Medlem
|
![]()
Med denna bild säger jag tack för ikväll till projektet.
Under dagen har jag fixat grundläggande kontroller i hytten, kopplat ihop Y31RA1423 och Y31RB1423 till sin helhet. Som lite extra tidsfördriv började jag pilla med ljus och hyttbelysning/instrumentbelysning. Imorgon ska jag ta och lira lite med acceleration och inbromsning, samt dörrar och ev. lite extra pill i hytten! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
fantastic
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
Som jag sa tidigare, riktigt najs!
![]()
![]() |
#37 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Härligt! Går ju som på räls nu
![]()
![]() |
#38 |
Medlem
|
![]()
Ikväll var det fokus på ljud i hytten, och det lyckades jag med väldigt bra.
Processen gick smidigt med tanke på att jag redan hade färdiga ljudfiler som jag fixat till tåget när jag byggde det i ORTS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Medlem
|
![]()
Verkar mycket lovande! Önskar mig en Tåg i Bergslagen-Målning som skulle passa fint på Västerdalsbanan, och därmed i Borlänge.
![]() EDIT: Tänker du göra mellandelen till Y32 också?
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. Senast redigerad av ADDE den 2014-10-31 klockan 02:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Medlem
|
![]()
Det blir TiB, Kinnekulle, Kustpilen, Krösatåg och 1422 som Transitios egna
![]() Yes, Y32 kommer också |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Medlem
|
![]()
Då återstår bara Värmlands lokaltrafik och Norrtågs motorvagn (och de tyska varianterna)
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Medlem
|
![]()
Jag har laddat upp en video som visar en provkörning med min Itino så som den är i dagsläget, på Stångådalsbanan.
http://youtu.be/rp6sOAeZkxA |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2014
|
![]()
Fed video. glæder mig til den er færdig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Medlem
|
![]()
Kul att ni är några som gillar detta (allmänt ogillade) tåg
![]() Under kvällen pillades det lite i hytten. Jag har fått dit omkopplarvredet till V-torken samt ett enkelt justerbart solskydd. Omkopplarvredet går bra att vrida på, men några torkare rör sig ännu inte då jag inte är färdig med animationen ännu. ![]() Under morgondagen ska jag lira lite med följande Frontbelysning och slutsignal Ljud när fordonet är stillastående. V-tork. I ett senare skede skall även dörrar m. ljud få sig lite uppmärksamhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Medlem
|
![]()
Tycker detta citat från en viss youtubelegendar passar fint: "den e najs"
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |