|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Skulle du vilja fortsätta med TS20xx? | |||
Ja, jag fortsätter | 20 | 86.96% | |
Nej, jag fortsätter inte | 3 | 13.04% | |
Antal röster: 23. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2016-12-08, 15:05 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Skulle du vilja fortsätta med TS20xx?
Hej!
Skulle du vilja fortsätta köra och bygga med TS20xx? |
|
2016-12-08, 15:21 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Fast så som du nu frågar, så blir det väldigt svart eller vitt... Det går ju att vara aktiv i fler simulatorer än en. Och en "övergång" till TSW kanske av naturliga skäl sker gradvis... Så lär det nog bli för min del gissar jag om inte TSW överraskar negativt på nått sätt.
|
2016-12-08, 17:05 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2007
|
Denna fråga kan man nästan bara svara i Februari när vi har den färdiga produkten att kolla på. Just nu idag gällande betan kommer vi ju inte att se på verktygen för att bygga rutter etc.
Vi har ju bara en rutt att köra på i februari (Sandpatch) och det kommer ju att dröja något år innan det finns ett antal rutter att köra på. Men om den är så bra som de har sagt att den är, kommer jag relativt snabbt att sluta använda TS2017 och övergå till TSW och även Run8 v2 Jag väntar att svara i rutan tills jag fått testat betan några dagar. Senast redigerad av jorgen3 den 2016-12-08 klockan 17:12. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|