|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-05-06, 22:34 | #1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Frågor om TSM, Animerade saker för nedladdning.
Hej!
Jag undrar hur man gör animerade strömavtagare? Har inte hittat nån guide om animering i TSM... Finns dessa delar att ladda hem isåfall?(finns exepel på uktrainsim som har ett ställe med olika saker som strömavtagare...) De strömavtagarna är ju inte svenska och jag tänkte att någon har gjort svenska saker för nedladdning...[] PS. Andra frågor får ställas om de är om TSM! DS. --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
|
2003-05-12, 17:07 | #2 |
Moderator
|
Ingen som vet omdet finns något TSM "filbibliotek"?[|)]
Jag tänkte att ni som har gjort animerade strömavtagre kanske kan säga var guider om animring finns... Eller kanske ni kan dela med er av någon strömavtagre som ni har på hyllan?[] --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
2003-05-12, 20:28 | #3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej Olis!
Har hittat några saker: http://perso.club-internet.fr/staned...esk/Objet.html Hoppas du hittar något av intresse!? http://pirpen.cjb.net/ |
2003-05-12, 21:17 | #4 |
Moderator
|
Åhhh.
Du är än hjälte Pierre! Precis vad jag behöver!!! --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Har någon annan problem med nedladdning från DS. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 14 | 2004-11-07 17:13 |
Engelska-arbete med typiskt svenska saker. | Pson | Off-topic | 3 | 2003-12-10 18:21 |