|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-06-14, 21:29 | #1 |
Medlem
|
Till Admin! [Ladda upp bilder]
Hej,
jag undrar varför man får ett felmeddelande angående bildgalleriet när man ska ladda upp bilder? Vet admin någonting om dett överhuvudtaget? Vore tacksamm om ni kunde ordna detta! Tack på förhand! Med vänliga hälsningar: Pson |
|
2002-06-14, 23:27 | #2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Om du talar om vilket felmeddelande du får är det betydligt enklare att felsöka.
Jag har ingen möjlighet att testa själv just nu men om du meddelar mig ska jag skicka det vidare till Christian. Dock är han snart på semester så det kanske dröjer innan det kan fungera... /Fredrik Forumvärd |
2002-06-14, 23:41 | #3 |
Medlem
|
Hej Fredrik!
Här är felmeddelandet: Error Occurred While Processing Request Error Diagnostic Information Request canceled or ignored by serverServer busy or unable to fulfill request. The server is unable to fulfill your request due to extremely high traffic or an unexpected internal error. Please attempt your request again (if you are repeatedly unsuccessful you should notify the site administrator). (Location Code: 26) Please inform the site administrator that this error has occurred (be sure to include the contents of this page in your message to the administrator). Tack på förhand! Med vänliga hälsningar: Pson |
2002-06-15, 17:06 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
|
2002-06-15, 18:47 | #5 |
Senior Member
|
Varför kan vi inte ha det som förr där man kunde ladda up bilder från hårddisken???Fick ni några virus när folk laddade upp bilder??
MVH:Trigger |
2002-06-16, 12:25 | #6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
Hmm... Hawk har lyckats ladda upp bilder imorse (En bild), men inte jag det är samma fel som hos Pson. Hoppas det blir fixat!
MvH. Mson |
2002-06-17, 12:13 | #7 | |
Senior Member
|
Citat:
Men jag saknar den osså! |
|
2002-06-17, 22:54 | #8 |
Medlem
|
Åter igen problem med bildgalleriet...jag får samma medelande
Error Occurred While Processing Request Error Diagnostic Information Request canceled or ignored by serverServer busy or unable to fulfill request. The server is unable to fulfill your request due to extremely high traffic or an unexpected internal error. Please attempt your request again (if you are repeatedly unsuccessful you should notify the site administrator). (Location Code: 26) lr e d bara ja som får d?? Mvh: Kvarne, VD på VSÅS http://www.anglok.org/ SåS hemsida |
2002-06-18, 00:35 | #9 | |
Medlem
|
Citat:
MvH. Mson |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Att göra om objekten till natt | Totte | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-11-12 23:42 |
Vintern har kommit till KMJ igen! :) | Nicke_123 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-10-23 21:32 |
ladda ner lok till demon | DV12 | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-06-03 16:03 |
Auran Paint Shed till msts | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-05-30 23:26 |