![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Idag så var jag och Mson ute och åkte tåg igen! Denna gången var det InterCity som gällde. Det var tåg mellan Mjölby och Örebro.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Lite mera bilder
![]() ![]() ÖstgötaTrafiken X14 3231 vid Mjölby Station ![]() Ett Rapid-lok med vagnar strax norr om Örebro C. ![]() Vårat InterCity-tåg för hemfärden mot Mjölby ![]() Ett par Green Cargo Rc-lok i Hallsberg Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Mycket coola bilder...[8D][ ![]() ![]() Blir deprimerad av att se så många fina tåg sett hur hytten etc! ![]() ![]() ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokförare
|
![]()
Najsiga bilder!...
![]() Mvh//Christoffer...snart e jag oxå lokförare! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Japp, den är nog till och med skönare än X 2000 1 Klass!
![]() Här kommer en till liten fin bild, Hallsberg i solnedgången. ![]() ![]() Bilden är redigerad i Photoshop för de som vill veta. Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Schyssta bilder! Gillar särskilt denna:
![]() Påminner lite om någon väntebild som visas vid laddningen av någon del i Train Simulator, men den här bilden ser ju mycket fräschare ut! Fantastiskt egentligen vad skarpa bilder kan bli i fart! Blev själv förvånad när jag såg hur knivskarpa några bilder jag tog från en bil körandes i 70 km/h blev. Inte syns det heller att det är en ruta mellan dig och motivet.. Hoppas att det blir fler turer med er "kompis", för er egen skull. Och för bildernas! [8D] ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Är den stora blåa stolpen på bild 3 ett konstverk eller har den någon teknisk funktion?
/Viktor ![]() http://w1.500.telia.com/~u50016604/ |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
/Bosse |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
InterCity till den stad med bäst förbindelse? | Pson | Off-topic | 9 | 2003-08-20 20:09 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 19:04 |
Nu åker jonas och jag till örebro! | ghost | Off-topic | 0 | 2003-06-13 11:02 |
En Tåg-historia! | Dson | Off-topic | 2 | 2003-02-19 18:30 |
jag söker nya tåg till msts Rc4 X2000 intercity | seahawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-01-15 16:31 |