![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Vet att det på gamla e-buzz, fanns en en hel del versioner av T44, bl.a en blå version. Finns den kvar på nåt ställe?
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag undrar också om det finns en blå T44 att ladda ner någonstans .Det fanns ju som sagt en blå T44 på den gamla sidan att ladda ner. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Tack Fredrik, det gick snabbt
![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Bra nu har jag en blå i gänget
Tack! ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Fredrik
![]() Tack för ännu ett lok i min samling. ![]() Jag har gjort en backup på samtliga tåg+Consist som finnes på min Trainsimulator. Nyligen gjorde jag en storstädning på hårddisken,det behövdes ![]() Nu fungerar det bra utan några felmeddellande. Brännde över till dvdskiva dvs.backup ![]() Till dom som läser det här,Gör en backup så kan ni undvika onödiga downloads. Och minska antalet svordomar,hehe[8D] mvh. bengt |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Håller med dig!! Men när jag gjorde en backup på trains-mappen försvann alla cvf-filer av någon konstig anledning, nån som vet vad detta kan vara för fel? /Viktor ![]() Min hemsida med tågbilder: http://w1.500.telia.com/~u50025335/ |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|