![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej!
Jag får inte raildriver att funka till TRS2004 på min dator. Jag "installerade" raildriver idag och installerade först msts-programmet, när jag ska klicka på installationen för trainz så börjar den att packa upp filerna och och efter ett tag får jag ett medelande som säger att jag inte har trainz installerat. Det verkar som om drivrutinerna bara fungerar till UTC. Hur får jag det att fungera till TRS? PS Jag testade att kalibrera från menyn på cd:n och från tools i Trainzmappen, utan resultat. DS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
Den funkar alldeles utmärkt till TRS2004. Har både en själv och installerat en till farsan. ![]() Kan vara så att installationsprogramet inte hittar en nyckel i registry som talar om var trainz är installerat på datorn. Vad är sökvägen till trainz på din dator? /Lars
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|