![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har även fått Gertjan van Harskamp tillstånd för Grålle.
Many Tanks to Gertjan van Harskamp. Samma sak här, man måste ha hans X2:a installerad. Har bytt ut manövervagnens config mot motorvagnens och gjort några ändringar där. Så nu ändrar sig strålkastarna efter färdriktningen.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hallå Bengan, jag lyckas inte få manövervagnen att fungera. Den försvinner när jag skall placera ut den på spåret. Jag har installerat Gertjan van Harskamps x2 vilken fungerar. Övriga vagnar i din ommålning fungerar utan problem.
Tacksam för hjälp. //Henke |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Har samma problem.
Kan inte placera ut Manövervagnen.
![]() |
#4 |
|
![]()
Hoppsan.
En miss från mig. Hade även ändrat i configen för enginesound till <kuid2:73394:53001:1> Så att man inte hör något motorljud i manövervagnen, utan bara dunk, dunk, dunk från skarvarna. Så man behöver även ha den inlagd för att det ska fungera. Denna kuid ska finnas inbakad i manövervagnen för Y7:an nedan, om jag inte minns fel. Prova att ladda hem någon av manövervagnarna nedan och hör av er, om det fungerar eller inte igen. http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=8785 http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=8764
![]() |
#5 |
|
![]()
Här kommer den kuiden som jag glömde bort och som ni också måste ha installerad.
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Nu funkar manövervagnen.
Tack!
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
jag var inne på hans sida men det gick inte att ladda ner X2:an
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hans x2000 finns med på någon av svenska tåg skivorna. Gå till www.banbyggarna.se där finns dom skivorna och således x2000 tåget med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
jag har laddat ner båda men X2:an funkar ju ändå inte.
PS.har någon ett tips var det finns mer X2 ![]() Senast redigerad av harrgustav den 2010-10-19 klockan 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Sök på X2000 på DLS så finns allt du behöver där.
![]() |
Taggar |
grålle, motorvagnar, ommålningar, x2000 |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|