|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-09-17, 19:11 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Sep 2002
|
Simulator Problem
Hej! Jag har ett tekniskt problem med Train Simulator. Jag minns inte riktigt hur det började. Jag tror att jag gjorde en avinstallation, och gick in manuellt och tog bort mappen "Save". Nu när jag försöker gå till tåget, kommer "Failed to Save service" upp. Om man väljer continue kommer massvis med nya skyltar upp efter varann. Jag har ominstallerat det, men samma problem kvarstår. Kanske jag skulle testa att installera i annan folder? Tacksam för hjälp! Albin |
|
2002-09-17, 20:17 | #2 |
Guest
|
Prova med en ominstallation av Train Simulator. För övrigt, vad menar du med "när jag försöker gå till tåget"?
____________________ Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
2002-09-17, 21:06 | #3 |
Junior Member
|
Hej! Jag har redan avinstallerat och installerat det igen. Funkar inte. När jag skrev "Gå till tåget" menar jag när jag valt rutt samt tåg och ska börja "köra". När rutten laddas. /Albin |
2002-09-17, 22:11 | #4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
- Har Du någon mapp som heter saves i dag ? Om Du inte har det kan Du ju alltid lägga till mappen saves under mappen Train Simulator, eller under den mapp Du har MSTS installerat. Om Du provar, så var noga med att namnge mappen saves och inte save som Du uppger ovan. Det kanske inte hjälper men såna här småtricks brukar ge god effekt. Mvh R o g e ® |
|
2002-09-18, 21:12 | #5 |
Junior Member
|
Hej! Jag löste problemet genom att installera spelet i en annan folder än på det gamla stället. Men tack ändå. Albin, albin.nystedt@telia.com |