![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#797 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
http://www.e-buzz.net/forum/showpost...&postcount=778 //Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nej du måste ha Trainz. Antingen version TRS2004 eller TRS2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#801 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
TC fungerar också. 2006 har några features att 2004 inte har med c20.
Men TC har möjlighet att ha det bäst motorljud. För jag fortfarande "in the process of moving" till en ny lägenhet har jag ingen tid att arbeta på c20 men efter att ha läst vad är nytt med TC, det är klart att det finns några kul saker i den. 2006 är bäst, tror jag, med en mölighet till TC att vara bättre. Jag har kollat om C20 går bra i TC och det låter vara bra, ingen fel i TC. Om du behöver att köpa nu, ta 2006. Om du kan vänta lite, jag ska börja att arbeta igen om några dagar (max 2 veckor). Allt är nästan klart här och det första sak att jag vill göra på C20 är motorljudet med TC, sen ska det vara 2004/2006. SV |
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men vad är TC allstså vilket spel? Men kan du inte göra spelet på Train simulator eller Belin U-bahn? Om det inget går så köper jag TRS 2006 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
TC är "Trainz Classics". Den senaste versionen från Auran som just släppts i Australien. TC innehåller bland annat förbättringar av ljudet jämfört med TRS2006.
Det finns ingen återförsäljare av TC i Sverige ännu så köp den direkt från Auran.
![]() |
#806 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Medlem
|
![]()
Har beställt spelet och det kommer imorron (Tisdag) =D
Hoppas nån kan hjälpa med nerladdningen.. Föresten finns det några bilder på spelet förutom på SVoyagers sida ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#808 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Jag har funderat på en sak, Det är 3 tumhjul där man ska ratta in dest.koden och tanken slog mig att det är siffor på det sista av de 3 tumhjulen och det bör vara bokstäver A-E(om jag inte miss minner mig).
Är detta någonting som kan komma att ändras eftersom när dest.koderna börjat sammarbeta med IDTS skyltarna så måste man ha bokstäver för att vid en transport från ex. *Fas till *HÖ ställs kod 181G från Fas till Gup, efter vändning kod 114G(Höd). *Fas= Farsta Strand *HÖ= Högdalsdepån Höd= Högdalen(station) Gup= Gullmarsplan Notis: Genom att ställa in bokstaven G efter dest.koden så får du upp t.ex 181=Gullmarsplan på tåget och "INGEN PÅSTIGNING" på Idts skyltarna. Senast redigerad av Sparkfot den 2007-08-27 klockan 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#809 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Dennis: Du kan köra till vilken station du än önskar men det finns bara en linje mellan Fruängen-Ropsten..
|
![]() |
![]() |